Äntligen

Skatte pengarna har fortfarande inte kommit så man kan inte göra ett skit för tillfället. :(
Men igår så struntade jag i att jag var pank som en sjöråtta jag tog ur min semester kassa och köpte hem material till mitt ute kök.
Idag så har jag sågat upp bitarna och börjat att skruva.
Jag har redan sågat mig i fingret, tappat en tjock bräda på min hand så att jag har fått en blod blåsa och fått en flisa i ögat.
Men är början svår så är resten lätt. hoppas jag iaf : ).

Har jobbat mellan 17.00 och 22.15 idag. mycket folk.
Imorgon börjar jag 09.15 och slutar 16.00 sen så ska jag hem och fortsätta med mitt utekök.

Men nu så ska jag nog tvinga filip att massera mig.



God natt.

Kommentarer
Postat av: Susse

Va försiktig gumman ;)

2009-06-27 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0