sunny days..

Igår var jag mamma, pappa, malin, rebecka, robin, filip, jonas och joelle och mattias och rebecca på TOSSELILLA...
FY sören va roligt vi hade, lätt den roligaste gången på tosselilla ever.
Vi gjorde allt.
Badade, åkte karuseller, klättrade i tarzan skogen, spelade volleyboll, cyklade, åt glass, körde en massa radio bilar hahhaha.
vi kom när dom öppnade och åkte när dom stängde.
TOPPEN FIN SUPER NICE DAG.



På vägen hem så hörde jag att det smattrade lite under bilen och sen så slutade gasen plötsligt att fungera, jag körde snabbt in till kanten, pappa körde bara en bit framför mig så han stannade och hjälpte mig.
Han var tvungen att bogsera mig till närmaste station i lund där vi sedan fick stå och vänta medans fille körde hem och hämtade ett bilsläpp som han skulle köra hem bilen med.
vi var inte hemma förens typ halv 12.

Det är ju otroligt att inte en enda dag kan vara helt felfri haha så typiskt.

inga sura miner, ska snart åka och jobba. Får skjuts att filles farmor idag. tack tack tack...
kommer hem igen runt 10 ikväll.
Ska duscha nu, bilder från tosselilla kommer så fort mamma har lagt in bilderna på datorn.

Peace ♥ And ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0