Sola och bada.

Fy F*n va fint väder vi har haft på sista tiden, kan man vara annat än glad.
Fredagen bestod av mys och bad på stranden med josefina Baby och söta Sara, riktigt skönt att bara ligga på stranden, käka glass och snacka en massa.
På kvällen så badade vi och åt tacogratäng hemma hos mamma och pappa.

Idag så började dagen med lite sol och bad på stranden med min Prins.
Kl 13.00 började jag jobba och slutade sen 18.00 en rolig dag på jobbet faktiskt.
Filip, jonas och robin kom och möte mig utanför maxi.
Jag och filip handlade hem lite saker som jag tyckte behövdes.
Filip fick använda scannern så han var helnöjd.
Sen så lämnade dom mig hemma för att sedan köra och fiska.
Jag har hjälpt mamma med en liten inflyttnings fest för hönorna hahaha, värsta hönsexperten nu.

Vi har precis kommit hem från stallet, jag red barbacka och flög av, kände på mig att jag skulle trilla av just idag.
Skrapade benet lite och fick lite ont i ryggen annars är det fint.
Vi är fortfaranade kvar hos mamma och pappa, vi ska snart äta och sen så ska jag filip och buddy köra hem till oss.
Malmö imorgon, vi hoppas på sol.


You are my prince and i am your princess and we are going to live happily ever after.



Show must go on....

Kommentarer
Postat av: sofie

heej!! jag glömde helt att svara på ditt sms.. aa jag har bara jobbat o jobbat typ :p ska flytta den 1:a augusti! så jag ses nog gärna då.. i augusti alltså. kommer inte ha mycket tid innan dess, för jag jobbar ju och den tiden som är över går till killen eller familjen typ. men vi får höras av iaf och hoppas du hittar på mycket kul nu :) kram

2009-07-07 @ 11:34:39
Postat av: sara

mmm jag blir käpp av alla tankar. jag vill bli "tankfri" :p jag vill bli trög så jag inte kan tänka ... ;p allt bra annars <3

2009-07-07 @ 12:23:42
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Susse

Ta hand om dej gums hästar e farliga jag har ju sagt till dej ;)

Puss o Kram

2009-07-07 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0