Rubrik

Igår vaknade jag kl 06.15 av att filles alarm vrålade så in i.
Jag gick upp och städade lite sen så fixade jag god frukost och såg lite på tv.
Kl 10.00 ringde josefina, vi bestämde att jag skulle hämta hon vid 12 för att sen köra till stan.
Vi gick till ebbas fik och åt en smarig brownie och choklad och hallon glass drink och pratade om kärleks sagor, Snygge basisten, framtidsplaner och livet i övrigt.

Älskar att fika med dig ♥

Efter fikan så gick vi en runda i stan och gungade lite i parken.
När jag hade lämnat josse så åkte jag till ikea och köpte en nattlampa.


dom passar super fint på dom nymåladesängborden.
Efter det så köpte jag en tidning och 2 böcker.

  och            

på kvällen så gick jag fille och buddy en lång promenad och sen så åkte vi hem till mamma som gav oss
hemmagjord jordgubbssylt och hemmaodlade ägg.
vi åkte direkt hem och gjorde goda pannkakor.

idag ska jag jobba från 11-17 sen så får jag se vad som händer men någonting säger mig att det blir leila på landet i kväll.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: MOOY

BLI MEDLEM! http://gratismakeup.se/Register.asp?r=110482



Du får presentkort på KICKS!



<3

2009-07-23 @ 12:32:25
Postat av: sara

nästa veckan kan vi kanske gå en runda :p

2009-07-23 @ 12:59:30
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0