jadå

Har gått upp 2 kilo på senaste tiden så idag har jag bestämt mig för att ta mig i kragen.
Har ätit en stadig frukost, druckit skitgod diet dricka och lite frukt, choklad och annat gott för jag avnjuta på lördagar.
Har även börjat köra min dagliga träning igen. nu är det bara till att kämpa på och hoppas på resultat.

Livet rullar på ganska bra just nu jobbar en hel del, det vill säga att jag tjänar fina pengar.
Helsingborgsfestivalen var helt okey, det märks att dom hade lite lägre budjett i år men vi hade trevligt iaf.
Jag kom 5a i stjärnjakten, riktigt roligt att sjunga igen. placeringen bryr jag mig inte så mycket om, jag kom till final iaf : ).
Träffade sarha oxå, länge sen vi sågs, riktigt roligt att prata med dig igen.

Nästa vecka ska jag förhoppningsvis hitta på något skoj med sara från jobbet, looking forvard to it.

Nej dags att träna lite.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0