im in the final

yes i am....

haha det trodde jag aldrig, nervös som fan och med en massa slem i halsen gick jag upp på scen och sjöng nobodys wife av anouk och tydligen så gick det hem hos juryn.

Det fanns bara en människa som jag saknade vi min sida, hon vet säkert vem hon är
.

Mamma var oxå med och sjöng, hon fick världens finaste presentation, alla i publiken var med i från första stund och klappade och hurrade, efter höjningen så vrålade alla och skrek och jag stod där och applåderade stolt och tänkte att det där är min mamma det ; ) en gudinna.

Jag hade inte ätit eller drukit så mycket som en smula på hela dagen och klockan hann bli 21.00 innan vi hittade någonstans att äta, mitt huvud värkte, magen kurrade och fille satt hem och var bölig som en brud.

Vi hittade en liten kina resturang med plats för oss alla och efter maten så blev jag på aningen bättre humör.
Fille fick skjuts in av sin farmor, jag mattias och pappa provade en spaceball (en sak som man späns fast i som snurrar åt alla möjliga olika håll

likadan fast man stod upp utan säte.

vi stannade på festivalen till klockan halv 2 sen så körde jag och filip hem på vårt håll.

Jag vill riktigt jävla gärna sjunga We dont selibrate sundays- hard core superstar i finalen.
grejen är bara att den inte går att hitta någonstans med singback.
mamma snäll som hon är köpte en grej som heter my voise som tydligen ska ta bort sången på skivan med hjälp av ett program, vi får se om det funkar annars får ja dra ingens fruga en runda till.

Final på scenen vid magnus stenbock kl 14.30 till 17.00 be there.

Ibland är det konstigt hur snabbt allt kan ändras, precis som att gud har tråkigt och bara tar tag om jorden som om den vore en stor boll och bara skakar om den riktigt ordentligt.
När han sen sätter ner bollen så är inget som det har varit, allt är upp och ner.

Denna gången har jag inte gjort fel, förstår inte hur kan kan tro något annat.


peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lilla gummz...jag ställde upp för att jag ville du skulle sjunga.Tycker du är sååå duktig ;)

Kul att du blev stolt över mig trots mina kassa lungor..idag e de ännu värre känns det som.

Du var så bäst på scenen så e de bara!!

Jag har anmält dig till en liten sak...ler..få inte panik de e kuligt ;)

Poss kram mammsen

älskar dig gumman

2009-07-26 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0