FILF

Vårt internet är fuckat så jag passade på att låna mammas data, är hemma och kissar hennes hundar.
tvn kan man inte heller se på hemma hos oss så min och filles kväll bestod av sällskaps spel och lite annan mys istället för en massa super bra program :(

Idag har varit en ganska mysig dag på jobbet, har inget bättre för mig idag så det kändes lixom inte jobbigt att jobba.
Jag började kl 12 och slutade kl 19.
Träffade båda josse och sara på jobbet idag. det är alltid roligare när någon av dom jobbar.

Jag ringde till saras kassa idag och berättade att jag hade sett en FILF. hon fattade ingenting så han stängde sin kassa och kom bort till mig.
hahha sen så fick jag förklara för henne att en FILF än en MILF fast  PAPPA istället för MAMMA.
men hon visste inte vad en MILF va heller. hahha
sen så pekade jag som fan på honom och skrev en snabb översättning på ett papper och då fattade hon. hahhaha
Killen var säkert 40 år och hade en dotter som var lika gammal som mig men fy fan vad han såg bra ut.
som johnny depp fast med blont hår och blåa ögon.



För alla er som inte vet 
MILF = mum i like to fuck
FILF.= father i like to fuck

nu vad det ju inte så att jag ville fucka honom direkt, utan han var helt enkelt jävligt snygg.

nu så ska jag hem och käka lite chippe och dippe och träna lite på min låt som jag ska sjunga imorgon, det känns lixom som att det är dags att göra det nu, alltid ute i sista minuten.
sen så kommer vell fille hem snart nytatuerad och fin får jag hoppas.


I'm moving on and I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I'm moving
on...


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Moster :P

Du kommer att rocka fett imorgon (elle ja... idag) Du kan och du är grym...

Vi kommer stå längst fram o hejja :P

2009-07-24 @ 02:44:09
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Du var så otroligt bäst gumman!!Synd att vissa inte var med meeeeen...deras förlust verkligen!!Imorgon kommer du göra oss stolta oavsett hur det går för du e sååå bra på alla vis.Låten du lagt in text på...moving on...så e ju livet ibland...man sparar vissa guldkorn o låter de gro o de som inte blir blommor rensar man bort som det ogräs de faktiskt är.

Låter hårt men...always look on the bright side of life ;)

Hoppas nya tjejen på jobbet kan bli en go vän...hon verkar ju bra i af.

Puss kram...nu ska vi försöka fixa din låt.Sov gott mitt hjärta.

2009-07-25 @ 02:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0