work it baby..

Tjingeling alla glada.

Igår var jag ledig och precis som på många av mina lediga dagar så slappade jag och såg på tv iaf på morgonen, framåt lunch så åkte jag och hälsade på malin i skolan.
efter skolan så åkte vi hem till mig för att plugga geografiprov och äta glass eller rättare sagt så åt malin glass och jag tittade på.
pluggandet gick superbra med hjälp av lite special K och maränger eller vad säger du malin? (För varje rätt svar så fick hon en flinga och för dom riktigt svåra fick hon en maräng, men svarade hon fel så tog jag tillbaka dom.)



JAG ÄR HUNGRIG!!!!!!

Kl kvart i 9 så körde jag hem malin, och sen körde i racerfart tillbaka för att göra te och slänga mig i soffan framför Lipstick jungle.


Idag vaknade man upp kl halv 9 med ett fågelbo på huvudet, jag fick ideen om att göra inbakade flätor efter duschen igårkväll.
och resultatet:



Jag slutade jobba kl 4 idag SÅ skönt. efter jobb så körde jag in om stan och hämtade amanda darling.
Vi åkte hem till mig och åt citronfil och tränade på vårt eget lilla sätt,

Träning ala jessie and manda

du behöver:

  • ett löpband
  • ett guitar hero helst world tour
  • mycket sexiga träningskläder (not)
  • minst 2 vrickade brudar
  • en buddy som hejar på

Det går till som såhär en av dom lite vrickade brudarna ställer sig på löpbandet och den andra grepar gitarren, under tiden som den ena spelar så springer den andra på löpbandet och sen så bytas som om, om man blir ut buad på giutar hero så ska man genast byta plats med sin vrickade vän och börja springa. Såhär håller man på tills man tröttnar, svimmar eller helt enkelt känner för att ligga i soffan och vila, men minst en halv timme annars är man en synthare.



Efter en massa springande och svettande så kom amandas man chris och knackade på, han ville ta med henne hem.

Så jag gick ut i köket och mobbade min man lite medans han lagade mat, och efter maten gjorde jag mig redo inför top model 11. (det vill säga att jag la mig tillrätta i soffan.)

nu är kl snart 23.00 och jag är inte alls sugen på att gå och lägga mig, nej jag vägrar.
så jag ska gå ut i köket och göra lite chaite och sen ska jag lägga mig tillrätta i soffan framför sex and the city.

puss och hallonkräm på er


peace ♥ and ice cream






Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som en jäkligt rolig träningsform :D

2009-01-20 @ 23:17:16
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

2 vrickade brudar haha just de en bra ingridiens hur de nu stavas. Fin du e i håret vad har du gjort sketa snyggt

Puss o Kram

Susse hälsa Amanda

2009-01-26 @ 08:34:22
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0