Obay your master

Haha inatt drömde jag en ganska rolig dröm,
Jag körde alldelles för fort genom ett vila område och plötsligt så såg jag blå ljusen bakom mig som vinkade in mig till sidan, Jävla skit nu kommer jag få böter och blir förmodligen av med körkortet med tanke på att jag fortfarande har det på prövotid.
Polisen kom fram och knackade på rutan och bad mig stiga ut, sen så pekade han på sidan av bilen och sa: vad är detta för jävla BILTEMA skit? han syftade på julgrans belysningen som jag hade satt runt om bilen (WHAT) :du får skaffa bättre saker fattar du vell. sen så drog han bort belysningen och lät mig köra vidare,
jag fattade inget.

Som om att man skulle sätta julbelysning på bilen hahahhahahaha

Igår var det lördag och jag och robin åkte till väla för att ta håll i öronen



men när man åker till väla så kan man inte bara gå in och sen ut igen, så vi gick in och ut i alla affärer på väla och sen åt vi glass,

Jag var bla inne på Gina tricot som hade fått in en massa fina vårkläder


denna fina tröjan fick följa med hem. 99:-


och denna snygga jeans jackan 299:-


och detta linnet 129:-

inne på body shop så köpte jag en supergod body butter

169:-


efter väla så körde jag hem robin för att sedan köra fille till stan.
och när jag kom hem igen så satt amanda daling hemma i vår nya soffa.

vi babblade, åt lite, tittade lite tv, och hade det mysigt, väldigt mysigt haha, vi fick sitta supernära varandra för att hålla värmen för att min kära pojkvänn har varit för lat för att orka fylla på disel till huset.
kl 1 på natten så ringde fille och frågade om jag kunde hämta honom, och med tanke på att jag är världens bästa flickvänn så gjorde jag det, men om jag ska vara ärlig så övervägde jag ett tag att stänga av telefonen och låtsas om att jag sov.

Jag lärde Buddy ett nytt komando igår BUGA, det är lätt det coolaste komandot ever,
först ville jag att komandot skulle vara OBAY YOUR MASTER men det var lite för svårt för honom haha.

så komandot är nu HMR BUGA, han står upp med bakbenen och slänger sig ner med frambenen, han är riktigt grym.






Idag känner jag för att vara lite nyttig och ta tag i alla saker som ska slängas m.m
får se om jag får tummarna loss, letar efter inspiration.

hörs kanske ikväll.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Leia

Söt vovve

2009-01-25 @ 21:57:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: malin

Okey...då kommer du hit o lär mina det oxå ;)

Säg till Fille att fylla på tanken...e ju kallt ännu..brrr-

Idag åkte Arrak till sitt nya hem o Maddox åkte igår.Turbo i fredags så nu e det bara Venus kvar..o så lilla Roxxy men hon ska stanna ;)

Puss kram..love you

2009-01-25 @ 22:54:28
Postat av: jessie

haha jag kan ju försöka.

han har fyllt på tanken idag, jag sa att om han inte fyllde på så åkte jag hem till mamma istället, för här fryser man ju ihjäl,



skönt med bara 2 vovvar kvar,



puss på er Love you toto

2009-01-25 @ 23:34:47
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Susse

Snyggt Robin ;)

KramiS

Susse

2009-01-26 @ 08:31:10
URL: http://suss-susse67.blogspot.com
Postat av: Sofie

Häftigt att du lärde Buddy det haha :D du känner dig lite som gud va ;) fina kläder dessutom! jeansjacka är rätt snyggt faktiskt.. verkar som det är inne i vår. jag hade det typ i ... nian tror jag. hehe. kram

2009-01-26 @ 12:35:14
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0