upp och hoppa

Hejsan hoppsan.

Vaknade kl 9 idag av att jag hade drömt fin fina drömmar nämligen att jag och amanda var påväg att åka utomlands, vi hade packat våra väskor, och var precis inne i en spritaffär? och köpte jägermaister som vi sedan bytte mot lakritsshottar och fick påtok för mycket pengar tillbaka. fråga mig inte vad detta hade med resan att göra? men vi packade och packade och glömde hela tiden en massa saker tex så hade jag glömt att packa ner min tandkräm pepsodent white now haha, åhnej resan förstörd. sen när vi äntligen var klara så kom vi på att vi inte hade skaffat flygbiljetter så det sprang vi och gjorde (så lätt alltid är i drömmar) fick fina biljetter så nu satt vi och drack lakritsshottar och väntade på vårt plan.
sen så vaknade jag och skickade ett sms till amanda.

Nu får jag skynda min att klä på mig, ska hälsa på malin i skolan tänkte jag och hon slutar kl 13.00 så jag får ju vara där vid 12 annars känns det ju inte särskilt lönt.

så nu blir det rally växeln,

Min super coola, snygga, roliga och bästa syster <3

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice dröm!! Det är kul med drömmar ibland! Vet du vad jag drömde inatt? Att jag skulle tanka o när jag går ur bilen så ställer sig en bil bakom och snor min pump. Okej, tänkte jag, jag väntar. Sen körde killen på min bil för han hade inte lagt i handbromsen och DÅ blev det bråk. Rätt kul dröm. Man säger så roliga saker, som jag sa "den har kanske inte så högt PENGAvärde men den betyder mycket för mig", så seriös haha. Aja nog med mitt tjat. Ha en fin dag!

2009-01-14 @ 15:12:11
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



Tycker du det var rätt person som åkte ut igår?



ps . Jag känner igen bilden på din syrra hon liknar en tjej som går i fyran i min skola.

2009-01-14 @ 21:01:20
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahah bra dröm :D

2009-01-14 @ 21:43:10
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0