tränar skratt musklerna,

tjenis,

Idag hälsade jag och amanda på malin i skolan (alltid roligt)
sedan så körde vi mina syskon hem och våldgästade mamma i några timmar, snodde lite kränge m.m
efter det så åkte vi hem till mig och åt soppa som jag fick av mammsen (tack mamma super gott) och babblade om allt mellan himmel och jord undertiden som vi målade i filles målarböcker haha.

en stund senare så kom chris för att hämta amanda, så jag gjorde te och kröp ner i soffan framför top model 11 tvingade även fille att titta på det med mig : )
helt fel person som åkte ut.

efter top model så blev det jackass 2
har aldrig skrattat så mycket till en film jag och älskling dubbla av garv sjuka snubbar, sjuka snubbar.

nu är det snart sängen som gäller för mig, tråkigt att gå och lägga sig, ska nog stanna upp en stund till



GOD NATT PÅ ER


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Haha okej bara jag som inte fatta det. Ha en bra dag ktam!!

2009-01-15 @ 11:05:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men hur lyckades du börja lita på honom? Jag är så rädd att förlora honom.. han brukar festa med sin vän ibland, men jag blir alltid lite smått orolig, fast det börjar bli bättre. och han vill åka utomlands med sin singelkompis och jag vill bara inte det! men du ska ju det.. så i ert förhållande verkar det helt okej? men semesterställen är ju där många e otrogna! ush, vet inte hur jag ska göra. Vi ses ju inte så ofta, så jag hoppas att jag ska lita på honom mer när jag flyttar dit och vi ses mer, då blir man mer som ett tror jag. Eller jag har mitt hopp i det! hehe taaack för kommentaren!!

2009-01-15 @ 11:59:46
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0