Träna mera,

tjingeling


Nu har man äntligen vaknat, jag vill gå upp tidigt men jag vaknar inte, riktigt tråkig faktsikt att vakna och inse att man har missat hela morgonen, men men det kunde varit värre, tänk om man inte vaknat alls.

igår jobbade jag mellan 09.50-16.00 sen så solade jag lite (J*vla skit solarium som stängde av sig efter 10 minuter)sen så åkte jag och handlade och efter det så körde jag till idrottens hus för att träna teakwondo som jag inte har gjort på ett halv år,
det gick faktiskt ganska bra, konditionen var inte riktigt på topp och jag blev lite mer rosig om kinderna än innan, men jag klarade iaf passet på 2 timmar utan andnöd och återupplivningsförsök hahaha


jag och brorsan mattias

det tar nog ett tag innan jag kan gå ner i spagat igen,

Efter träningen så körde vi till city gross och handlade proteindrink och lite annat smått och gott,

När jag kom hem så lagade jag mat, det blev chicken carib från kelda med kycklingbitar och purjolök i, riktigt gott med soppa

efter maten så pälsade jag och älskling på oss och tog med buddy på en långpromenad, kallt med skönt



sen så blev det en varm dusch och efter det så kröp vi ner i en nybäddad säng.

Idag så tänkte jag packa ner lite julpynt och kanske städa lite, sen så ska jag jobba ikväll, men imorgon är jag ledig,

ha det super


Peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0