swim like a fish

hejsan hoppsan,

idag vaknade man kl 9 av att amanda darling ringde och var aningen badsugen : )
så jag fixade frulle till mig och buddy sen så körde jag och lämnade min lilla vovve på min pojkvänns jobb hämtade lite bullar och sen körde jag och hämtade mina syskon på deras skola, dom blev överlyckliga när jag sa att vi skulle åka och bada så vi åkte hem till mamsen för att fika och hämtade badkläder.

Efter snabbfikan så körde jag med mina småsyskon, amanda darling och hennes lillebror till karlslundsbadet i landskrona för att BADA.

efter ca två och en halv timmes bad så var vi både trötta och hungriga, var det någon som sa PIZZA ?
vi hittade någon drive in pizzeria i närheten av badet som man tydligen bara sysslade med avhämtning medtanke på att man fick betala mycket mer för att äta på plats oxå fick man vänta en hel evighet, barnen höll bokstavligt talat på att bli galna (sen att dom är det i övrigt oxå hör ju inte hit haha) sen så var det dags att köra hem dom flesta däckade i bilen hem, tack och lov så gjorde inte jag det, hade nog inte slutat så bra medtanke på att det var jag som satt bakom ratten ; )

Här kommer lite bilder från idag.


nu ska jag nog byta om till pyjamas och sätta mig framför tv och titta på let´s dance.


peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0