som klippt och skuret,


Idag var jag som sagt på mina småsyskons skola för att hälsa på malin, men skit ungen var ju sjuk, hennes fröken sa att jag gärna fick komma in en stund iaf, det är ju så roligt när jag kommer hahaha.
Jag stannade där en liten stund och sen så gick jag ner och sa hej till mina andra syskon.
Efter besöket på skolan så åkte jag hem till amanda darlig och hämtade hon och hennes man för en fika på espesso house, MUMS.
Efter det så lämnade vi honom för att hitta på något skoj, så vi åkte till väla för att möta upp mamma, pappa och mina syskon. Efter en massa tittande i olika affärer så bestämde amanda och jag oss för att klippa oss lite.
mamma och rebecka var redan klippta och fina.
amanda blev skit fin i sin nya frilla, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min, det tar nog ett tag att vänja sig.



nej känner mig aningen slut just nu, dags att slänga sig i soffan.

tack och adjö korv med brö

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Egoinas.se

landskrona maybe ;)

2009-01-31 @ 01:36:34
Postat av: Åsa

Skitsnyggt Jessie!!!

bara att vänja sig...

2009-01-31 @ 02:42:42
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: Tina

Första bilden ser du vääääldigt smal ut på...anorektisk typ..men luggen e jättefin hjärtat;)

Som modell hade de säkert gillat bilden som e först men jag älskade de du hade i andra inlägget...puss kram

2009-02-03 @ 03:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0