Pusskalas

Tjabba läget :)

Igår var det lördag min favvodag, dagen man slipper tänka på jobb och tider, dagen man får äta choklad utan dåligt samvete, dagen man får ehhh helt enkelt göra vad man vill.

Så igår så åt jag och fille frukost i soffan, sen så kom robin hit och hälsade på, efter nårga timmar så bestämde jag och amanda att hon jag fille och chris skulle se på bio, så det vara bara klä på sig och kleta på lite smink och sen var det dags att åka.
Vi såg "Vi hade iaf tur med vädert igen" ingen höjdare direkt den hade vell sina ljusa stunder men dom var dock väldigt få.
Efter bion så gick vi till chop stick house, har varit sugen på kinamat hela veckan men alla hade ätit sig mätta på biogodiset så det blev bara pekingsoppa för vår del. : (

När vi hade sagt hej då till amanda och chris så åkte körde jag och fille till bilisten för att tanka och sen så tog vi en runda i biltvätten, vi satt kvar i bilen och pussades och åt pringles chips hihi.



Idag så gick jag upp vid 9 för att åka till jobbet, på vägen ditt så började bilen hacka som den gör ibland så jag tänkte inte så mycket på det, sen så bara sjönk hastigheten på mätaren från 80 ,70, 60 host host 30, 20 till 0 BENSIN STOPP mitt i rondellen,
Jag visste att bensinlampan hade blinkat ett tag men jag trodde inte den skulle dö så snabbt, jag fick gå ur bilen och börja puta, efter några meter så var jag helt död så jag ringde till macken och som tur var så kom det en kille med en bensindunk till mig (tack M) sen så körde jag och tankade full tank och sen så vrålkörde jag till jobbet och kom faktiskt i tid.

när jag kom hem så hade fille lagat mat : ) lax med grönsaker, efter maten så tog jag en powerwalt på vårt nyinskaffade löpband och sen blev det dom dagliga sittupsen och resten av kvällen har vi bara slappat i soffan.


Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sara

Biffen Jessica kör inte bil, hon puttarbil ;D haa!

2009-01-20 @ 15:28:45
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0