NYÅR 2008

hejhopp nu har man vaknat till liv, :)
igår va det ju nyårsafton och min födelsedag och det firades hemma hos mig och filip tillsammans med våra familjen, farmödrar och våra vänner,det blir svårt att skriva vad som hände så ni får se dagen i bilden istället. ENJOY.


dagen började med att jag fick presenter av fille darling och filles vän markus, av fille fick jag en digitalkamera (limegrön) som jag fotade hela kvällen med och en ny christina aguilera perfym som luktade underbart, av markus fick jag en flaska skumpa till 12 slaget.
efter första presentöppningen åkte jag och fille för att köpa raketer och en snabbis im om systemet för att köpa lite dricka.


filip dukade bordet under tiden som jag och hans farmor höll på med maten.



kl 7 kom min familj och min farmor med mer presenter,
av min farmor och filles familj fick jag pengar och trisslotter
och av min familj fick jag 2 stycken upplägningsfat, 2 ljushållare, ett min stekgärn format som en stjärna och doftande ljus, och efter som min familj vet att jag älskar lime grönt så var alla presenterna inslagna i just den färgen, :)
av mina småsystrar fick jag ett par strumpar och ananas och vaniljte mums.

jag lämnade över matlagningen till min mamma och filles farmor, för att springa och duscha :) utnyttja gästerna jadå.
när jag kom tillbaka så var nästan maten klar och bänkarna var avstädade, TACK TACK TACK,


maten blev klar, vi serverade hasselbackspotatis, baconlindade biffar och creamy pepper sås,
det va riktigt mumsigt,

efter maten så kom amanda, chris och markus och då blev det partaj,


helt facinerad av glittret,


sen blev det efterrätt marängsvis och det gillade malin, :9



vi drack lite, tramsade lite, spelade lite body balans som malin vann, sen så tramsade vi lite till och sen så var kl 12





tack alla för en underbar kväll.
och GOTT NYTT ÅR.!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjo Jessie!

Blidde inte en massa gratulationer! Hitta som befarat inte en massa något internet! Dessutom inga SMS från dig igår haha!! Så därmed är vi kvitt skulle jag kunna tro!



Hoppas du hade en toppendag iaf!



Kramar!

2009-01-02 @ 21:45:30
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: robin

fina bilder

2009-01-03 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0