lungt och skönt

hej hopp

Ny dag nya tag, sitter på jobbet just nu, började kl 10.25 och slutar kl 19.00 lång dag med andra ord.
idag hade jag en skön morgon, vaknade i tid sen så gick jag ut och kissade buddy efter det så gjorde jag frukost som jag kunde äta i lugn och ro sen klädde jag på mig och borstade tänderna och sen var det dags att köra, för en gångs skull så slapp jag att stressa halft ihjäl mig, : )

Ute är det ganska så mörkt och trist men det gör faktiskt ingenting, för när jag kommer hem så ska jag hämta amanda och sen så ska vi sitta i soffan och dricka te och se på top model ,Mysigt värre

nu ska jag snart gå ner och jobba vidare, så ni får ha det så fint,.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Blir så grymt sugen på muffins! Kram

2009-01-13 @ 21:25:39
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Haha förstod inte din kommentar, Vadå det är du den 24/7 ;-)

Kram

2009-01-14 @ 10:55:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0