Just another sunday morning

hej hopp

försov mig lite smått i morse så jag fick lägga i rally växeln när jag klädde på mig och körde till jobb, som tur var så ska filips pappa passa buddy idag så att man slipper tänka på det.

Somnade kl 4 i natt och gick upp kl 9 i morse, så just nu känner jag mig aningen slut i både kropp och knopp, inte sugen på lunch heller,  får se om jag tar en macka eller något runt kl 2 istället.
Här är rätt mycket folk idag, så har ni planer på att åka till ikea i helsingborg så DONT DO IT om ni inte gillar att brottas och svettas,

nej nu ska jag slänga mig i soffan här upp i fikarummet, hörs sen.

Peace ♥and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag känner igen mig i din kommentar. Jag funderade dock inte på livet och döden, utan på andra saker.. vänner som sviker.. är det nåt fel på mig? ja du vet hur tankarna kan gå. har också varit deppig ett tag, från och till och vill verkligen också bli den glada Sofie igen! Då kändes ju allt så bekymmerslöst! Jag hoppas vi lyckas Jessie! :) KRAM

2009-01-11 @ 14:55:27
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0