inget liv..

Som ni säkert har märkt så har jag inte mycket till liv idag, har mest sett på tv, tränat lite och tittat runder på en massa olika bloggar.

Fille åkte och hämtade kina mat för en stund sen så just nu ligger jag i soffan med hans laptop lagom mätt och belåten medans han och buddy springer runder som idioter och leker i hela huset,
hör bara massa dunkande och tjutande , KILLAR.

ikväll blir det trångt i soffan, lite vänner kommer hit och ska titta UFC i natt, jag får se om jag orkar se hela ska ju trots allt jobba imorgon.

Huvudeventet för ikväll är  George st pierre Vs. Bj Penn
min röst ligger iaf på BJ.

nej nu ska jag och fille tydligen se på cow and chicken hahaha anledningen till att alla  som är födda under 80 och början på 90 talet är lite smått speciella måste ju bara vara cartoon network, det kan ju inte ha varit hälsosamt.




peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Åsa

Höll du dig vaken tills det var dax inatt? Jag somnade iaf... H höll sig vaken o kröp ner i sängen vid halv 4... 10 över stängde han TVn... LÖNT att ha kämpat hela natten då! Hahaha!

2009-02-01 @ 18:13:02
URL: http://skumbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0