Ikea = mitt hemland.

hej hej

Jag och buddy följde med amanda och chris till IKEA idag, först så tog jag med buddy in i en kundvagn men han tyckte att det var lite för roligt att träffa massa människor som sa naw vilken söt vovve och ville klappade han, så han satt inte stilla för 5 öre så han fick tyvärr vara i bilen under tiden som vi shoppade klart.
När vi skulle gå till kassan kom vi på att vi bara hade en liten bil med oss, så frågan var hur skulle vi få in allt i min bilen
men det fixade vi galant.

Det blev lite saker till hallen så nu ser den mysig ut, fattas bara en hängare till våra jackor, har funderat på denna i vit

bolagret 699:-

Men just nu efter en hel del skruvande och städande så ser det ut såhär





inte helt illa.

nu är det dags att ta fram chokladet och krypa ner i soffan.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin ordning det blev i er hall! Och tack för kommentaren :) Tycker inte man ska klaga på människor som uppskattar det de har fått i livet. Okej, sen gillar inte jag människor som skryter alltför mycket hehe. Godnatt!

2009-01-10 @ 23:16:25
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad vin halen blev

2009-01-11 @ 18:41:33
Postat av: malin

vad fin halen blev och jag blev sugen på melon nu bara för att du visade en melon hihi

2009-01-11 @ 18:44:17
Postat av: malin

hihi vad kull vi hade på kalslundsbadet hihi

2009-01-11 @ 18:45:45
Postat av: jessie

tack så mycket malle, gillade du min frukost ;) mumsig värre, klart vi hade skoj på karlslunds badet, det kan ju inte bli tråkigt när du är med <3



puss på dig

2009-01-11 @ 23:45:05
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0