ibland är det verkligen lätt att må bra.

Hejsan hoppsan.

idag har hittills varit en toppen dag, vaknade kl 10 med ett strålande humör, tittade ut genom fönstret och blir på ännu bättre humör, SOLSKEN!! kännde bara för att öppna alla fönster och sätta på skön musik och äta frukost ute på trappan.

tog fram banan, yoghurt och frysta hallon och gjorde en super god smoothie som jag åt tillsammans med ett knäckebröd.
sen så startade jag musik, exempel på måbra låtar som finns på min spellista:

  • breakfast at tiffanys-rockapella
  • good song-salem al fakir
  • if a used to love you-daniel lemma
  • jag ska måla hela världen-anita hegerland
  • 17 år- veronica maggio
  • il cover you-rent
  • if you like pina colada-berry manilow
  • old time rock n roll- bob seger
  • en vän med en bil-håkan hellström
  • so young-the corrs
  • i need some fine wine and you need to be nicer- the cardigans
  • L.O.V.E- frank sinatra
sen så städade jag hela sovrummet dammsugade och svabbade och nu sitter jag här med en flaska vatten och en klementin och längtar till sommaren.



nu ska jag fixa lite mat och sen ska jag åka och jobba :)

Ha en toppen dag


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt :) Hur går det med dina träning o det som du skrev för ett atg sen i din blogg? Låter som det går framåt iaf med smoothie o så:) <3

2009-01-15 @ 16:59:24
Postat av: jessie

hej hopp synd att jag inte vet vem som skickade men kan iaf säga att det går fin fint iaf med kosten,

äter bara soppa, kyckling, sallad och lax på vardagarna och på lördagen äter jag vad jag vill.

blir jag supersugen nån gång så äter jag mörkchoklad,

träningen har inte kommit igång riktigt än, tränade förra onsdagen, men jag och filip är ute och går några gånger i veckan och jag ska komma i gång mer,

kram på dig,. <3

2009-01-15 @ 17:59:09
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: sara

Ja det var jag, glömde vist skriva i mitt namn eller så försvann det, det brukar det göra ibland :s puss på dig <3

2009-01-15 @ 20:52:59
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo, jag får bara inte in den tanken... för det känns som det skulle ta kål på mig om han var otrogen, även om det innebar att jag förtjänade bättre. eftersom jag inte tror jag kan hitta allt han har igen.. Aja, det löser väl sig. Jag tänker att det kommer av sig själv, vet inte hur man botar svartsjukan! Jag har ju släppt lite och det känns faktiskt bra.. man känner sig lite stolt över sig själv när man låter honom gå och festa utan att tjata hehe. men jag hoppas iaf att den försvinner någon dag, hade varit skönt att veta exakt vad den beror på så hade det varit lättare att bota den. Jag tror nämligen att den beror på olika saker från person till person.. Kram på dig!



ps. fin bild! jag längtar till man kan använda ballerinaskor, åhh älska ballerinaskor ;)

2009-01-16 @ 00:07:22
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0