i dont wanna wait in vain.

sitter och lyssnar på underbar musik från filmen om ödet får bestämma, just nu spelas Waiting in vain.
andra helt underbara låtar är when you know och moonlight kiss m.mfl.

idag har jag jobbat, slutade kl 4 precis som många andra dagar, vet inte vad jag har gjort för att ha förtjänat sånna fina dröm tider, men jag är djupt tacksam och hoppas att det fortsätter i detta mönstert.
Efter jobbet idag så kom fille och mötte mig vid ingången till ikea, vi köpte en byrå( äntligen har vi varsin), spegel till hallen, en wokgryta och lite annat smått och gott.
Efter ikea så åkte vi till familia där vi köpte ett nytt koppel till buddy, godis som är bra för tänderna och en klosax, sen så tog vi en sväng in om city gross och köpte lax, vindruvor, naturgodis och lite andra bra och ha saker.

Nu har jag duschat och smörjt in mig med shea body butter, sett på lipstick jungle gjort fransk manikyr på mina naglar och till min besvikelse så började precis samma sex and the city avsnitt som jag såg tidigare idag så nu är det tack och godnatt för mig,


införskaffade mig en söt liten woodo skyddsängel idag. sååå söt <3


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Gynning

Nä Pizza är gotttt

Ha en bra dag vännen

2009-01-27 @ 09:34:38
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Susse

Vad du e söt gumman köpte en docka som liknar mej så du kan tänka på mej jämt muahaaa

Natti

Puss o Kram

Susse

2009-01-27 @ 19:05:14
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0