en dag i nyttighetens anda

tjingeling

vaknade inte allt för tidigt idag, men jag vaknade före kl 13 iaf haha det e vell ändån något,
har precis ätit en supergod sommar frukost så nu längtar man till sol och värme,

gott intiativ mackor med gurka och ost, 2 bitar vattenmelon och en hallon och jordgubbs smothie med vaniljyoghurt MUMS..

gissa vad som hände när jag brede mina mackor, snyft jag hyvlade min tumme snyft, titta den gick ju nästan av, hahaha


nej nu ska jag slänga på mig lite kläder och köra hem till amanda för vi ska vara nyttiga idag och gå ut och gå med våra vovvisar och kameran följer självklart med,

ikväll blir det thaisoppa med wokgrönsaker i, inte illa det heller,

ha det bäst

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: malin

agogali kommer du ihåg

2009-01-11 @ 19:44:08
Postat av: malin

agogali kommer u ihåg det

2009-01-11 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0