du blir vad du äter.

tjingeling,
Ännu en tidig morgon för min del, skönt skönt.
Tänkte hälsa på malin i skolan idag, alltid lika roligt att vara där.

Har varit riktigt orolig för buddy sen i förrgår då han åt ett helt paket rå kycklig som hade lagat framme i minst 2 dagar,
inte för att jag tror att han kommer få salmonela men dom små vassa benen kan ju skära håll på honom i magen och sen är det vell inte så hälsosamt med gammal mat.
Han har varit lite löss i magen och lite små pipig,
Men idag känns det inte som att han kommer bli sjuk, han är vild som ett lejon och springer runt som en rabbies kanin, hahaha hade jag orkat lära mig hur man lägger upp videoklipp så skulle ni fått se.

Nej du Buddy man blir vad man äter.

Hade det stämt så hade jag varit en chokladbit eller en smoothie <3




igår fick jag ett sms av fille när jag jobbade,

:Ät inte för ikväll lagar jag mat puss.

Han hade tittat lite i en av våra kokböcker, denna maträtten har han tagit från boken sydamerika.
(
Han hade städat nästan hela huset oxå min duktiga prins)



GOTT VAR DET IAF.

Efter maten så frågade jag vad han skulle bjuda mig på imorgon, men jag fick bara en grimas till svar.

Nej nu är det dags att hoppa i kläderna,


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad gulligt att han lagade mat :) mysigt ju. det är så det ska vara :)om du gav honom mkt komplimanger kanske han fortsätter :p Stackars buddy haha, men bra att han e pigg igen.Bilden på kycklingen var kul :D

2009-01-30 @ 10:00:24
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Tina

Halloj där..Malin var hos frissan igår så nu ser hon ut som en liten ritchbitch igen...skrattar...hon e jättesöt!!

Jag e beckis ska dit idag då de inte hade tid för oss igår...förresten så var det en bekant som klippte Malin,berättar sen ;)

Frisyrmakarna kl 2 idag...har du inget för dig kan du hänga med ju??

Hoppas Buddykillen e bra i lilla magen nu.Så gott det såg ut med maten Fille lagat...när blir det söndagsmiddag hos er??..blink

Puss kram love you...mammsen

2009-01-30 @ 12:05:28
Postat av: Åsa

Kan man hyra Fille före en billig peng ;)

2009-01-30 @ 12:50:25
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-30 @ 13:19:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: jessie

malin blev säkert skitsnygg tyvärr kan jag ju inte säga det samma om mig, :(

rebecka och amanda blev ju oxå super fina,.



sen om söndagsmiddagarna, lät mig tänka, hmm,, ALDRIG, haha nej skojade bara,

Love you toto. pusss på er

2009-01-30 @ 22:56:47
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0