DISCO

hippelihopp,.

Idag vaknade man med tuppen, eller nästan iaf, det första jag gjorde var att tappa upp ett litet bad som jag avnjöt tillsammans med bra musik i högtalarna, mitt i badet så knackade amanda darling på dörren hungrig som en varg.
Hon försökte lura mig till att äta onyttig frukost, men det gick jag inte på så det blev fin fin smoothie och knäckebröd.
Sen så satt vi och snackade och målade i filles målarböcker som vanligt.
Efter några timmar så var vi hungriga igen så vi hackade lite sallad och stoppade ner i en burk som vi tog med oss till "lekstugan" tillsammans med vårt mumsiga revben som vi köpte på matöppet.
Efter maten så startade vi en robert gusvason film och krängde nötter.

vid kl 6 så åkte vi till skolan för att "vakta" på min lillasysters disco.
här kommer lite bilder från kvällen.




efter discot så åkte vi hem till lekstgan igen och åt en massa vindruvor.

men nu är jag hungrig igen, dags att länsa kylskåpet,



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha låter kul att vakta på dicso ^^. och knäckebröd är faktiskt tillomed godare än vanligt bröd, så ibland är det lätt att vara nyttig ;) hehe och smoothies låter ju underbart! Kram

2009-01-17 @ 16:15:11
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0