wake up.

Igårkväll satte jag kl på 08.00 för väckning, den ringde och jag snozade till halv 9, den ringde igen och jag snozade igen fram tills kl 09.00 då jag tog man i kragen och gick upp.

Älskar att ha massa tid på mig att göra absolut ingenting innan jag ska åka och jobba.
Börjar jobba halv 12 så jag har några timmar på mig, : )

Idag skiner solen riktigt härligt.


Jag satt och tänkte i ett antal timmar igår på vad jag vill göra med mitt liv, nu har jag snart jobbat på ikea i 1 år och det börjar bli jobbat att aldrig veta när man ska jobba, hur mycket man kommer tjäna, om man kommer ha jobb imorgon och hur stora chanserna för att få lov att utvecklas är.
Det känns som om jag står och trampar på samma ställe hela tiden, och det är synd då man känner att man både vill, kan och behöver utveckas.

Jag satt och tänkte på vilka jobb jag skulle kunna tänka mig och kom fram till att jag helst vill jobba som låg eller mellanstadie lärare,idrottslärare eller kanske polis.

Men just nu så känns det som om jag skulle kunna ta vilket jobb som helst som är lite utmanande och där jag har chans till att få utvecklas.

Vad pluggar ni till? vad är era framtidsplaner?

peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad har du läst på gymnasiet? Ja, men du kanske borde söka in till hösten? Plugga något? Jag plugger på IMER i malmö :) Vill jobba med integration, antingen av ungdomar eller med vuxna, hjälpa dem att få jobb och så. Men känns inte som att jag har så bra koll på vad jag egentligen KAN jobba som.. måste nog också kolla upp lite saker hehe. Missförstå mig inte, jag kan jobba inom integration, fast exakt vad min utbildning räcker till vet jag inte.. Kraam

2009-02-17 @ 11:22:59
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-17 @ 16:22:25
Postat av: Sofie

Det var jag som klantade mig ovanför :p Vad bra att du gillade idén! Åh, jag tycker inte att du har små bröst!! Du är ju smal och då är ju B ändå rätt stort. fast det beror väl på vad man jämför med, jag jämför med "normala" tjejer :P för mig är B stort iaf haha. Ja, jag har mkt hellre mina små bröst kvar än att ha större med jättestora bröstvårtor eller olika stora eller sådär. jag tror nästan att bröstvårtorna är det viktigaste :) det gör hela brösten liksom.. kanske viktigare än storleken när jag tänker efter... tack för dina tankar :D Kraam

2009-02-17 @ 16:25:47
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0