vårkänslor i både kropp och knopp

hejsan hoppsan.

Det var ett tag sen, har jobbat som en galning och har verken haft tid eller ork att sitta vid datan.
Igår efter jobb så "storhandlade" jag och fille på city gross, när vi kom hem så satte jag igång att städa i både frys, kyl och skafferi för att få plats med den nya maten.
Jag slängde sjukt mycket grejor, allt från gamla grönsaker och frukter till pommes, piroger och allt annat skit som vi inte äter längre.
Ut med det onyttiga och in med det nyttiga, det enda onyttiga i vår frys just nu är min magnum temtation chocolate glass med browniebitar, chokladsås och olika chokladbitar i som ligger och väntar på att jag ska äta upp den imorgon
MUMS...



visst känns det som att våren är på väg.?

jag har vårstädat idag i mitt kök, kanske inte världens roligaste att städa alltid men det måste göras så här är några tips på hur du kan städa och få lite vårkänslor i kroppen.


  1. börja städa en dag när solen tittar fram
  2. starta lisa ekdahl på hög volym
  3. öppna ett fönster eller dörren få att få in frisk luft
  4. köp hem nya yes clean care diskmedel och torka alla bord och ytor med det (luktar himmelskt)
  5. köp hem vårblommor och sätt i fönsterna (Rosa tulpaner är fint)
  6. bädda rent i sängen
  7. och sist men inte minst så kan du köpa underbart doftande ljus, tex clean cotton eller varför inte goodmorning yanke som jag har köpt. (ljuvating.com placera på bordet i köket, i sovrummet eller varför inte i klädkammaren.



solen skiner in genom vårt köksfönster.


Dags att städa i garderoben och sovrummet.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har skräckminnen av lisa ekdahl :p på en praktik jag hade spelade en kille henne hela tiden, så fort han fick chans. åh gud vad jag var trött på henne sen :p haha. låter bra med det nyttiga.. ännu bättre med glassen :D du måste säga till mig om den var god. då måste jag smaka den först av alla :D älskar glass!

2009-02-27 @ 18:15:18
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0