sol sol jättesköna sol.

tjingeling,

igår var jag hemma hos mamma och hälsade på, vi har pratat länge om att laga pekingsoppa men aldrig kommit till skott men igår hade mamma hittat ett fin fint recept som vi provade eller rättare sagt så lagade mamma soppa och rebecka rörde runt under tiden som jag plågade henne när jag gjorde utbakade flätor i hela hennes hår.
Soppan blev iaf rikitgt god.

Fille som älskar peking soppa kom in om och åt, och tog med sig 4 portioner hem som jag tänkte äta av innan jobb idag, men tack vare buddy som välte ner hela soppan på golvet så blir det tyvärr ingen för min del.

Idag vaknade jag kl halv 7 av att filles alarm ringde men han mådde kasst så han ringde till jobbet och sa att han kanske dyker upp senare idag, så vi somnade om och vknade senare av att solen sken in genom fönstret,
jag gick ner och lagade gröt till frukost och fille klädde på sig och åkte till jobbet fast han inte mådde så bra.
så nu har jag sutit här och tittat ut genom fönstret och njötit av solen och värmen under tiden som jag åt min gröt.


har köpt nya solbrillor som jag äntligen kan använda, yeah

Idag har buddy varit en riktig pest, han ska pilla och dra i allt och man får springa efter honom och se så att han inte pajar något som man vill ha, hade vi ägt en papegoja så hade denns första ord nog varit: BUDDY, GÅ NER DÄRIFRÅN, NEJJJJ, FY DIG, DUMMA HUND m.m
han kan vara en riktig ängel ibland men idag ska det bli riktigt skönt att lämna honom på filles jobb om någon timme, jag jobbar nämligen kväll idag.

ha en toppen dag//

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars Jessi får ingen soppa =( Buddy verkar vara en riktig busunge!!

2009-02-25 @ 11:57:44
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0