läsa är tydligen inget för mig,

Snön lyser vitt på taken
endast buddy är vaken
tisslar tasslar runt på tå
letar efter en godis att sno eller två
men titta där borta ligger en bok
tänkte buddy och rynkade sin snok
den vill nog jessica inte spara
så jag kan nog smaka på den, lite bara




titta här kommer husse
nu blir hon säker gla
hon tittar konstigt och säger bla bla
hon ger mig verken beröm eller gott
jag menar titta på det fina som hon har fått
ett konstverk utav bästa sort
från en liten hund som jobbat hårt
nejj vänta släng den inte , den vill jag ju ha
nähä jag får helt enkelt hitta något annat att ta.

TUR ATT JAG HAR HUNNIT LÄSA BOKEN..... NOT




Gick och la mig igår med hög feber ont i halsen och en helvetes hosta.
vaknade tack och lov utan feber men fortfarande ont i halsen och en jälva hosta, och mina piggelin har tagit slut. snyft snyft.

Var precis ute och rastade buddy, massa snö låg fint på marken, och buddy blev helt till sig som vanligt.
Hade jag varit aningen piggare så hade jag tagit med mina syskon och åkt pulka, men dom likt som jag hostar, snorar m.m.

så idag blir nog en lugn dag men frukost i soffan tv-tittande och kanske om jag orkar så ska jag köra och handla isglass

Något att glädja sig åt är ju top model finalen ikväll, missa inte det, ( särskillt inte du sofie så att jag slipper göra fler avslöjanden och bli bojkottad )

nej nu är det dags för frulle.

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha....jasså Buddy ville läsa??

Ja men sist ville han ha sommar här..min stackars blomma fick offra sin plats i mitt fönster för den lille marodören.Han passade på att dekorera om min hallmöbel oxå..så nu fattas det en fin bit på sidan.;)

Roxxy lånar just nu en teckning Malin gjort..hon tyckte den behövde lite mer uttryck eller så??

Skönt de inte e valpar 4ever...suck...

Alla e sjuka här oxå nästan...ska iväg på apoteket o köpa mer alvedon o halstabletter.

Hoppas du blir frisk snart...puss kram mamma

PS..pappa blev imponerad på din Buddydikt..den var fin ;)

2009-02-11 @ 13:10:30
Postat av: jessie

ja han har blivit en riktig boknörd, haha

jo han är duktig på både det ena och det andra, nej tacka gud för att dom inte e valpar för alltid,haha men nog är dom söta.



jaså roxxy kände sig oxå lite kreativ, trevligt, trevligt.



jag mår faktiskt lite bättre idag, inte feber och bara lite ont i halsen, har druckit av er "trolldryck" den sötsliskiga saken från helsokostaffären som man bara ska ta en matsked av och inte ett shotglas.



tack pappa, visst var den bra, kom på den när jag var ute med buddylo i snön, :)



puss på er och krya på er, <3

2009-02-11 @ 15:28:44
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha!! jag såg det. o den jag inte gillade vann!! mcbläää :P mys med systrar i jeans 2!! vad tyckte du om den??

2009-02-11 @ 22:42:20
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0