svenska tjej is the grej,


Hälsade som sagt på mina söta småsyskon på deras skola idag, efter skolan så bestämde vi att vi skulle åka hem till mamma och fika.
Mamma robin och rebecka åkte och handlade något att fika på medans jag och malin åkte hem till mig för att rasta Buddy.
Mitt i allt så ringer Filip och säger att jag måste komma till macken med bilen så att han kan serva den, så jag och malin fick ta en tripp till bjuv i stället.

under tiden som fille meckade med bilen så passade jag och malin på att leka lite bland snöflingorna.




efter en stund så var bilen fixad och klart och då var det dags för den att möta "tvättmaskinen" OH NO!!!!

fortsättning följer.......

Kommentarer
Postat av: Susse

Nu kan du stämma mej så de heter duga hihi

Love you

Pöss

2009-02-05 @ 15:16:01
URL: http://suss-susse67.blogspot.com
Postat av: Sofie

vad roligt det ser ut :D

2009-02-07 @ 00:15:05
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0