stressa ner.

Hejsan hoppsan..

Är det sant att det var -12 grader i natt?
har för mig att fille väckte mig kl halv 7 på morgonen för att berätta just det.
Det är ju sjukt, jag som ville ha vår. : (

Jaja sånt är livet.

Jag gjorde en repris på gårdagen och gick upp tidigt.
Idag har jag hunnit med att duscha och göra en smarrig frukost och om 10 minuter börjar top model 2 och då ska jag promenera på motionsbandet.
Sen ska jag göra ve mig för att åka och jobba, börjar 11.30 och slutar 20.10 så det är en heldag med andra ord.

DAGEN BLIR MYCKET HÄRLIGARE OM DU LÅTER BLI ATT STRESSA



nu börjar top model, ni får ha en härlig dag.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi tänkte bjuda med dig på restaurang idag...men såg att du jobbade....synd!!

Ha en bra dag...puss kram mamma

2009-02-18 @ 15:29:58
URL: http://tinashimmel.blogg.se.
Postat av: Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

2009-02-18 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0