något mycket olagligt...

hejsan hoppsan...

imorse ringde dom från jobb och meddelade att jag ska jobba imorgon, SKÖNT i need money.
har varit hemma nu och gjort absolut ingenting i 6 hela dagar otroligt skönt men tyvärr inget vidare bra för min ekonomi.

runt halv 12 så körde jag och hämtade amanda och sacco för en promenad i den fina skogen, en bit påvägen så upptäckte jag att min humör inte alls var på topp och jag blev bara mer och mer kinkig när Buddy ville springa fritt som en galen tupp och lukta på allting. så jag sa några svårdommar och drog en aning i hans kopel och hotade med att han skulle få smisk med en pinne om han inte gick fint. Med andra ord så kände jag mig verkligen inte som sveriges mest pedagogiska hundägare, SHAME ON ME.

men efter en stund så gick det faktiskt riktigt fint, tack vara min fina käpp som jag har för att buddy ska gå i en fin tak på rätt sido om mig.

Han är riktigt duktig faktiskt <3<3<3

efter promenixen så gick vi hem till mig och drack te.
Sen så har resten av kvällen bestått av tv-tittande och surfande för min del.

just nu håller jag på med en yterst förbjuden sak, jag håller på att fixa sommar efterätt.
sån som man äter när man sitter ute i trädgården och grillar.
just en sån efterätt som man bara får äta på sommaren


GRILLAD BANAN MED CHOKLAD


Man tar en banan, behåller skalet på

sen så skär man ett snitt i del, (på det långa hålet)

sen så fyllar man den med choklad bitar (jag föredrar mörk choklad med nötter i)

rulla sedan in den i folie och stoppa den på grillen i ca 10 min (i detta fallet har jag stoppat den i ugnen på 250 grader)

servera med glass eller åt med sked som den är.




p.s ni missar vell inte Lipstick jungle kl 21.00 ikväll.


peace ♥ and ice cream





Kommentarer
Postat av: Tina

Skrattar...du menar käppen som du så lagligt fick hjälp av Malin med att ordna?Mitt i natten typ i snön när en bil kom...hahhaha---mina döttrar=galenpannor!

Så bra att Buddy gick fint...ler...ni är så duktiga båda två ;)

Jag gillar ju inte efterrätten du åt för det blir sååå sött men pappsen hade nog gått en mil för att få smaka...puss min suddagumma

2009-02-16 @ 21:04:38
URL: http://tinashimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0