mumsigt värre.

Gissa vem som sitter och mumsar på supergoda scones på jobbet?  Jo det gör jag. ♥ haha

skrev till fille innan att han skulle skruva ihop vår nya byrå tills jag kom hem så att jag kan lägga över hans tröjor i den (mina vill inte ligga brevid hans) och sen städa lite i garderoben så att jag kan hänga in alla mina kläder och kanske göra plats för mina skor någonstans.

helst av allt så hade jag velat ha en walk in closet, drömma går ju bra.

Om vi ska flytta någongång så har jag specielt 2 krav på kommade hus, en STOR garderob helst walk in (vi har en relativt stor nu oxå men det är sne tak där inne), och ett STORT badrum, det vi har nu är minimalt,
och en öppen spis på det hade ju inte heller varit helt fel.

men men nu så ska jag slänga mig snabbt i sofforna här uppe i fikarummet sen så är det vell dags att gå ner och jobba igen. Bara 2 timmar kvar tills hemgång.

peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 14:32:58
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh en sån garderob vill jag också ha... då skulle jag gjort riktigt fint där, haft en superstor spegel, jättefin ordning på allt, fint lyse, en mysig fåtölj... mm en sån stor garderob ^^

2009-02-07 @ 00:12:28
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0