mrs lonly

nej nu är det faktiskt inte roligt längre,

jag har städat hela köket och vardagsrummet
jag har sorterat massa skit och kört till åkervinningen
jag har hämtat och lämnat tvätt hos filles farmor
jag har städat i garderoben
jag har gjort skyltar till rebecka
jag har lagat indisk gryta och ätit upp den



och nu vill jag att fille ska komma hem, vill inte sitta ensam här och rulla tummarna.

känner mig faktiskt lite ledsen :(

fredag kväll och inget att göra, eller jo jag kan ju alltid följa med amanda och chris in till stan och fira billy, men sen o andra sidan så ska jag köra till kalmar imorgon och då ska man gärna vara pigg och vaken så jag tror jag hoppar över denna utgången.
men jag måste erkänna att jag är lite sugen.

nej sitta hemma med naturgodis och en bra film är inte helt illa det heller.


i brist på annat så tänkte jag anta mig en liten utmanning :)

1. Vad heter du?: jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: jäst
3. Flicknamn: julie
4. Pojknamn: jakob
5. Yrke: jägare
6. Färg: jungelgrön
7. Klädesplagg: jeans
8. Mat:jordgubbar
9. Sak i badrummet: jag
10. Plats/stad: jönköping
11. En orsak att vara sen: jävligt mycket folk på vägarna
12. Något man skriker:JAG VILL HA RÖV
13. Film: just my luck
14. Något man dricker: juice
15. Band: joddla med siv
16. Djur: jaguar
17. Gatunamn: jössagatan
18. Bil: jeep
19. Sång: jul jul strålande jul
20. Aktivitet med mer än en deltagare: julaftonsfirande

Allt måste börja på den första bokstaven i ens namn...


Snodde denna från min halv moster

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0