festival at mamas house,

Hej hopp.

igår kom amanda darling hem till mig för att hitta på något skoj, hennes hals var lite i ur form så festa blev det inte iaf.
Så jag, amanda, fille och buddy åkte hem till mamma och pappa och våldgästade dom istället.

Dom hade dukat upp med chips, grönsaker och dipp och lite gottis, så där satt vi 9 pers i en soffa och tittade på melodifestivalen, myspys.

Vad ska man säga om första deltävlingen då? om jag skulle beskriva den med 3 ord så hade dom varit: lamt, kasst och fel.
Vart är vi på väg lixom? måste vi ställa upp eurovision med en sjukt pinsam låt som vanligt.
jag och malin röstade på scotts iaf, inte för att jag ville att dom skulle vinna, men dom var ju så söta haha.

Efter festivalen så satt vi och kollade på gammla bilder från 2003, många söta bilder och MÅNGA pinsama,
Inga som jag tänker lägga upp här iaf.

Efter det så lurade vi amanda att dricka 80 procentig stroh-rom mot sin onda hals, men tyvärr så blev hon bara sämre stackaren.

Innan vi skulle åka hem så passade buddy på att bita sönder en av mammas blommor, så när vi kom ut i hallen så såg där ut som en sommar äng och buddy var lycklig.


snipp snapp snut så var denna kvällen slut,


peace ♥ and ice cream



Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Jag har alltid velat jobba på Ikea, haha! :)

Tack för din kommentar :) Kram!

2009-02-08 @ 11:40:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0