kvälls shopping

hejsan hoppsan,

Jag slutade jobba halv 9 idag, direkt efter jobbet så körde jag in om familia som hade extra öppet fram tills kl 22.00 och dom bjöd på en massa fina erbjudanden.

detta fick jag med mig hem.


Inne på kicks så köpte jag min favvo mascara och mina favorit foundation som båda håller på att ta slut hemma hos mig.
Och på köpet så fick jag en super fin nesesär fylld med massa fina saker.

en flytande foundation, ett mörkrött läppstift, en svart kajalpenna, en sotsvart ögonskugga och en fick spegel.

sen så gick jag in en liten runda på Glitter där man fick 20 % rabatt på valfri sak, jag hittade ett platinablont flätat hårband och ett par brillor (satte mig på dom förra)


Jag orkade inte prova en massa kläder så det hoppade jag över, hittade förviso rätt fina bekinis inne på cubus, men det får bli en annan gång.

innan jag gick till bilen så köpte jag med mig en liten latte och en grov scones på espresso house som för övrigt hade 10 % rabatt på allt just idag.

HAPPY ME....*

Jag och Fille har precis sett på " The day the earth stod still " ganska läskig faktiskt men den slutade lite konstigt tyckte jag.
Fille och Buddy gick precis upp och la sig och själv sitter jag här och kvällsbloggar i väntan på att sex and the city ska börja.

Men men nu ska jag ta på mig mina tränings skor och hoppa upp på motionsbandet och träna bort mitt fläsk under tiden som jag tittar som besatt på SATC.


Peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mm det e najs och ögonen.. Det är faktiskt ögonen som jag gillar mest på min älskling. Leendet ja.. Hehe de sakerna är viktigast :) Men det sitter inte personlighet i ett par snygga armar liksom, så det får man se i ögon och leende :) men sen gillar jag inte för mtk muskler, vill ha precis lagom :) vad är det bästa med din pojkvän då, enligt dig då förstås? Fan vad najs att du fick allt det där på köpet!! skulle blivit glad ^^

2009-02-25 @ 11:45:12
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha jaa humor är också sexigt :D allt är kanske sexigt på ens kille? hehe.. eller nej, det tar jag tillbaka illa kvickt :P inte fisar, fula boxershorts eller hårstrån på tårna, me dont like :p

2009-02-25 @ 23:11:46
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: cecilia

komentera gärna inlägget "hjälp mig"

jätte fin blogg!

2009-02-26 @ 02:52:45
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0