jag vill vara pigg.

Glöm vad jag sa skrev igår om att det ibland kan vara ganska mysigt att vara sjuk, JAG LJÖG.

kännde mig ganska bra igår kväll, tränade lite hemma, åt middag m.m men när jag vaknade imorse så mådde jag sämre än någonsin.
Jag var jättevarm och hade feber, hostade halft ihjäl mig, snorade och hade ont i både mage och huvud.
Nu är det lite bättre, har tryckt i mig lite olika tabletter.

Dom ringde från jobbet imorse och frågade om jag ville jobba på en ny avdelning idag, och det hade jag mer än gärna gjort men jag kan inte mår skit.
Några timmar senare ringer det från jobbet igen och denna gången var det yterligare en ny avdelning som jag skulle få hjälpa till på imorgon, han förstod att jag var sjuk men sa att jag skulle höra av mig om jag mådde bättre och kanske orkade jobba.

känns värkligen skit för tillfället, jag har inte råd att vara sjuk, skulle verkligen behöva jobba, men vad gör man.

Jag har riktigt tråkigt, inget kul på tv, och helt ensam hemma.

det borde vara olagligt att vara sjuk, punkt slut.



Disney channel för mig del.

peace ♥ ice cream


Kommentarer
Postat av: Sofie

åhh hoppas du blir frisk imorgon! inna helgen iaf. annars får du bara tänka som så att du iaf kan vila hela helgen o bli frisk till måndag.. bra att du har discney channel :) jaa systrar i jeans 1 är sjukt mkt bättre, men denna var inte dålig för att vara en uppföljare! men allt är ju putt-i-nutt hehe. Kram på dig

2009-02-12 @ 17:42:48
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoppas du blir bättre darling.

Disney channel is the shit! (:

moha. smisk.<3

2009-02-13 @ 10:58:47
URL: http://amandamarina.blogg.se/
Postat av: Tina

Men gumman..hoppas du mår bättre nu!

Jag fick ställa mig o laga gulasch när jag kom hem..förberedde fläskfilen till idag så nu e de bara att laga till.

Tänkte att ni kanske oxå ville komma o äta??Hör av er så jag vet...puss kram min prinsessa///mammsen

2009-02-13 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0