jag vann....

100 kr på bingo lotto, kankse inte högvinsten men lotterna blev iaf betalda.
Jag skyndade hem från jobb för att göra pannkakor och spela bingo med fille, mamma, pappa och min småsyskon hemma hos oss.

(tack för att du hjälpte mig städa min söta lilla mamma)


Förra veckan har varit bland dom sämsta i mitt liv, har aldrig förr varit så här grinig och det känns som om allt har gått imot mig.
Men nu är det måndag och ny veckan och det är dags att lägga det gamla bakom sig.
Jag orkar inte vara grinig och gnällig och fille orkar verkligen inte att jag är det, hahaha
har får ju tyvärr ta en del av skiten men det var som jag sa till honom :Förlåt bejbi att jag är så tråkig och sur och att du får ta skiten men du stod helt enkelt närmast.

Han vet ju om att jag älskar honom fast jag har bergochdalbane humör.

nepp dags att klä på sig och göra något vettigt av min lediga dag.


peace ♥ and ice cream




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0