bäst i världen

åhhh gud vad jag längtar....

Jag längtar till sol och värme,
Sommaren och våren för mig är som att leva ett helt annat liv, allt är så lätt, tiden spelar ingen roll man njuter dagarna igenom och allt är bara härligt.
Jag blir helt spontan när värmen slår på, jag vill fixa, pyssla hitta på saker och få ut så mycket som möjligt av varje dag.
Jag känner att allt är möjligt, och jag tänker sällen efter 2 gånger först innan jag ger sig ut på äventyr.

Jag vill vara sån spontan och glad just nu, vill sitta hemma hos mamma i hennes trädgård och grilla.
och efter maten så vill jag spela brändboll med mina syskon eller slänga mig i polen.

jag vill jag vill jag vill.



Jag är nog bäst i världen på att längta,
men jag har kommit fram till att man inte ska längta så mycket egentligen för man missar så mycket på vägen.
Så just nu ska jag leva i nuet och njuta av alla saker som händer just nu och kanske bara kanske längta lite i smyg.

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sofie

hmm känner igen mig =/ Jag är också bra på att längta, men försöker hålla band på mig! för det är ju så - man missar mycket och kan inte längta bort livet. ush det vill man ju inte. o det blir sommar o sen blir det höst o då kan man inte längta till sommaren igeen. men en hög önskan är att det hade varit sommar mkt längre :D Typ från april till oktober ;) Årstider är härliga så det kan vi ha, men inte för långa som nu!!! allt utom sommaren är långt :p

2009-02-20 @ 20:47:20
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0