Jag är tillbaka men fortfarande "host host" inte frisk.

yes yes im back, efter en helt blogg fri helg, ja förutom söndagen då som är idag.

I fredags så tröttnade jag en aning på att ligga inne och hosta så jag tvingade mamma, pappa mina syskon och amanda att åka pulka med mig : )

Det blev inte världens längsta puklatur men det var skönt att komma ut lite i den friska luften.




Efter vår lilla kvällstrip i backen så blev det en tur hem om mamma och pappa för att äta mumsig mat.
Hon är för duktig min mamma, själv så har man verken ork eller lust att laga någon vidare avencerad mat,
GOTT va det iaf.



Igår vad det lördag och alla ♥-ans dag.
dagen började halv 9 då jag gick upp och gjorde frukost på sägen till min prins.
sen så gick vi och duschade och gjorde ve oss för att sedan åka till malmö och kolla på weight pulling (biffiga hundar som drar otroliga tyngder på vagn).


(kör en liten dagens.)

På vägen ner satt jag och fille och mumsade på bokstavskex, sjöng och njöt av solen som värmde gott.
Weight pullingen var faktiskt riktigt häftig. Först ut var det en naken hundar på ca 4 kilo som drog nästan 60 kilo och en annan naken hund på kankse 6 kilo som drog runt 100 kilo, helt sanslöst.
Efter Dom så kom där större hundar som drog upp mot 800 kilo, en annan hade ju legat död om något hade bett mig dra dom där vagnarna, haha
Runt kl 5 när det var det dags att åka vidare och äta så hände det, jag blev kär, helt galet förälskad där satt han... TIGER
min drömhund. (förlåt Buddy du vet att jag älskar dig mest)


Fick tyvärr ingen bra bild, men jag lovar han var helt underbart fin.


bosse 4 kilo, drog 62 kilo, dagens minsta deltagare.

man fick tyvärr inte fota med blixt pga av hundarna, så det blev inte så mycket fotande.

Efter weigth pulligen så körde vi mot helsingborg i hopp om att hitta någon mysig kina restaurang, men cp Gps:en tog oss först till lund för att sedan lura tillbaka oss till malmö igen, så det fick bli mat i malmö då vi både höll på att dö av hunger (tack för maten bejbi) sen när vi var mätta och belåtna så körde vi äntligen hem mot helsingborg, komiskt nog så spelades
Vi drar till malmö, vi drar till malmööö med timbuktu på radion. NEJ TACK.

Kvällen tillbringade vi hemma hos min familj framför melodifestivalen som denna veckan inte var ett dugg bättre än förra, ända positiva var vell att amy diamond inte kom vidare till final haha.

kl .01.00 hittade jag buddy och fille sovande i hallen hemma hos mamma, så då var det dags att köra hem.





Idag så står bingolotto på schemat i hopp om att vinna en miljon eller 2, nej skämt och sido, jag blir glad bara jag vinner något.
Det är ju mer än vad man kan säga om alla som ringer in och vinner både pengar och solresor, dom flesta säger bara: jaha tack, nej jag var på hawaii förra året, men tack ändå.

ovasätt vad jag hade vunnit så hade jag låtit såhär: ahhhhhhhhhhhhhhh oh my gooood, shit shit shit, det är inte sant, TACK GUD, AHHH AHHH AHHH, hallelulja,

så lyssna efter det ikväll om ni nu ska spela,

Peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en trevlig kväll framför festivalträsket gumman;) Tyvärr blir man ju lika besviken varje gång liksom..suck..var ju dock positivt att slippa se amy i finalen direkt.

Sen vår nattliga promenad med hundarna lär ju Buddylo minnas..s

Nu ska jag o Malin hoppa ner i säng igen en stund o sova bort vår hostighet...ge oss vår o sol så vi slipper dessa influensor!

Malin hälsar Hejje!

Puss kram mamma

2009-02-16 @ 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0