GODMORGON

hejsan hoppsan.

vaknade och tittade ut genom fönstret och såg snö som vräker ner, massor massor.
Synd att man ska jobba hela dagen idag annars så hade jag mer än gärna åkt hem till mina systrar och byggt snögubbar och krigat lite.

har precis varit och handlat lite frulle, idag blir det päron, banan smoothie och till det så ska jag mumsa i mig en pumpafrö bulle. : )

ÄR MAGEN GLAD ÄR SÅ ÄR JESSICA GLAD

kl ska jag vara på jobb så jag hinner inte se hela top model. suck.. men jag ska jobba på en ny avdelning idag så det får jag vell offra.

nej nu ska jag se på tv sen så är det snabba ryck till jobb.

p.s när jag skulle köra hem igår så var det kanske 3 minus och regn/snöade, vilket resulterade i att regn/snöet frös på bara några sekunder fast i framrutan och jag såg inte ett smack, min fläckt i bilen är inte världens bästa så jag fickl stanna vid sidag flera gånger och skrapa rutorna. Skitläskigt att inte se någon.
Men jag kom hem helskinad iaf. (höll på att skriva genomskinlig haha)

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg.

Spana gärna in min och svara på dagens fråga :)

2009-02-19 @ 09:50:16
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0