det otroligt snabba avtryckar fingret,

Hört på IKEA:

en man med en härlig mumindals dialekt ca 65 år och hans fru står i snabbkassan för första gången.

frun: men titta nu fick du ju in 2 stycken av den!
mannen: haha det måste ha varit  mitt otroligt snabba avtryckar finger (med lite mystisk röst)

mannen: varför har inte jag fått skjuta sån här tidigare? (pekar på scanern)

mannen vänder sig mot mig: jag blir  ju helt exaltered, man kan ju handla hur mycket som helst,

efter en stund så är dom klara och ska gå

mannen: tack för hjälpen, jag tyckte att det var roligast att få skjuta.


Haha som ni säkert förstår så hade jag en aning svårt att hålla mig för skratt, härliga människa.



peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jaa jag trodde du visste det :p jag bor i kristianstad, går i skolan i malmöö!! :) o du bor väl i helsingborg? kram

2009-02-07 @ 12:44:54
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Susse

Fniss de kan jag förstå. Nu kan du kommentera i min blogg har ändrat inställningar

Puss o Kräm

2009-02-07 @ 13:25:58
URL: http://suss-susse67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0