blä för idag

vaknade upp med hosta och ont i halsen, örk orkar inte vara sjuk.
jag gick upp kissade buddy, slängde på min arbetskläderna och sen körde jag till jobbet

nu har jag stått och jobbat i 3 timmar utan mat. kl 13.00 fick jag äntligen gå och äta, känner mig kinkig och sur idag och sen middag gjorde ju inte saken bättre.

Nej nu ska jag bara stå ut i 2 och en halv timme till, sen så ska jag köra hem och måla en garderobsdörr och sen ska jag slänga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen, eller  Nästan iaf.

p.s det skulle tydligen bli snöstorm i skåne idag. inte helt illa, hahaha

peace ♥and ice cream

Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Uschla, halsont är det värsta som finns!

Ät en massa piggelin, det brukar hjälpa ;)

Krya på dig!

2009-02-10 @ 14:02:13
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Susse

Gumman Krya på dej vilket jag hoppas alla flickorna K gör puss o kram

Susse

2009-02-10 @ 20:54:45
URL: http://suss-susse67.blogspot.com
Postat av: Sofie

ush ush ush- sjukdomarna är tydligen inte över. läste att en massa fall av vinterkräksjukan är igång och jag blev väldigt förvånad! trodde det var över i julas :p har du blivit smittad? aldrig jag! peppar peppar. Thank god!! Aja, men hoppas du mår bättre nu!! så får vi väl se imorgon när vi vaknar hur mkt snö som kommit :p Kram

2009-02-11 @ 01:35:40
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0