tråkdag

Igår hade jag en riktigt fruktansvärd tråkdag.

Filip var och jobbade och hundarna sov.
Sen så kom filip hem 2 timmar och hundarna sov.
Och sen stack han till träning och hundarna sov.

Jag ni hör ju själva.

Jag blev tvungen att hitta på något så jag slängde ihop lite american pancakes, noppade mina ögonbryn och sen så skrev mamma att hon skulle göra knäck,  det är inget man vill missa.

Jag gjorde själv knäck förra fredagen men dom blev alldelles för lösa, Tack Leila lindholm en kvart va det va? NOT.

Mammas och mina knäck blev fantastiska.
Jag var bara lite för långsam när jag hällde ut smeten i formarna, den sista smeten hann nämligen stelna i kannan.
Men det gjorde inte allt för mycket, det var den smeten som var roligast att försöka rädda.


Robin och jag krigar om smeten.




Jag lämnade lite smet i från gårdagen i kylen. så det blev en liten goding till pannkaka i morse oxå.



Ikväll ska jag ut och springa med filip, får se om jag överlever, önska mig lycka till.


peace ♥ and pancakes

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ja men vi var dyktige når vi bagede så mange knäck!

hahahha...imorgon ses vi i mitt kök igen för meeer julgodis..muhaha;)

Ta nu inte ut dig om ni ska ut o jogga idag..man får börja mjukt efter 1 års uppehåll.Puss kram

2009-12-15 @ 15:54:04
Postat av: sara

saknar med våra promenader :( får snart gå, nu är det ju snö o sånt med :D göra snöänglar! wiie ;) haha! hoppas löpningen gick bra D: <3

2009-12-16 @ 10:15:40
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha ja baka är ett bra tidsfördriv som även är roligt EFTERÅT hihi!



vi har en canon eos 450 d! kanon canon =)



kram!

2009-12-16 @ 11:02:08
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0