happy dexter

Hej hopp i blåbärs skogen.
har precis kommit hem från maxi, 900 spänn för lite mat, shit pommes.

Har fått en massa leenden och flirtande från en del personer på sistonde, senast från en polis i malmö och från killen på espresso house som flirtade och frågade om vi hade träffats förut även fast det var kö bakom.
Antingen så har jag blivit en riktig snygging i mitt nya hår eller så har jag blivit jävligt alldaglig och liknar vilken brud som helst.

Hoppas ju på det första, hahaha

försökte filma en glad liten dexter när jag kom hem. Men capture the moment verkar inte vara min starka grej direkt.






Ni lägger säkert märke till hans ena öga, det ser inte alls bra ut, han hade det så för någon dag sedan oxå men då försvann det, men nu har det kommit igen.
jag avaktar till på måndag och hoppas på att det har försvunnit.
Svin dyrt att åka till vetrinären på helgen ju.

Ska snart åka till familia och klippa mig, kan behövas nu efter rastaflätorna.
innan dess så ska jag lägga upp några söta bilder på dexter i morse och sen på han och hans mamma.





peace love and puppies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0