GOD JUL

HEJSAN HOPPSAN.

Har faft fullt upp dagarna innan jul, så det är därför det har varit lite tomt här på sistonde.

Igår var det julafton och dagen började på MAXI började jobba kl 8 och slutade lite över 10. jippi va glad jag blev när dom sa att jag kunde gå hem och fira jul om jag ville. :)

Kl halv halv 3 körde jag och dexter till stan för att hämta farmor och sen till vilda valleberga för "julgille" hahaha
Det blev en massa god mat, Lite för mycket, hoho. Sen så blev det MASSOR med fina julklappar.
Efter julklapps öppningen körde jag hem till filips familj och hälsade på, sen så tog jag med mig filip och buddy hem till mamma och pappa igen där det var uppdukat med gröt, risalamalta och en himla massa julgodis.

Malin, robin och rebecka testade sina julklappar och vi hjälpte till att testa haha.
Det fanns både keyboard, elgitarr och wii-spel att leka med. :)
Sen så blev jag sjukt övertrött och lite illamående, inte konstigt när man har ätit flera kilo mat.
Jag låg i soffan och kved och skrattade om vartannat.
Kl 1 på natten så körde jag och filip, buddy och dexter hem till oss.

TACK FÖR ETT MYSIGT, ROLIGT, GALET OCH ALLDELLES ALLDELLES UNDERBART GILLE.


Jag och lite av julgranen.


Jag och dexter som var julfin i sin väst.


Det har blivit tradition att lägga upp årets jultallrik på bild haha


jag och "lilla" lillebror mattias :)

Susse fotograf får skicka fler bilder från dagen :)


MINA JULKLAPPAR <3



ögonskuggor från viva la diva, body scrub från ldb, ansiktsbehandling,
nagelfilar, Jetset klocka <3, pengar till espressomaskin, set från body butter,
en kavaj med knappar, en sjal, inneskor/strumpor, presentkort på Gina tricot.



popcorn skålar, pyntpennor till kakor, kakformar, lökhackare, godis,
isformar, äggklocka, ljus, massage grej till huvudet.

utöver detta så fick jag
Ett fint halsband där det står carpe diem och ett hals band med en liten sten i.
en kofta, en ram, julpynt, och lite annat smått och gott.

TACK TACK OCH TUSEN TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR <3 <3 <3

Ikväll så blir det julmat igen.
Och imorgon så blir det MELLANDAGSREA med amandadarling. wieeeeee



6
dagar kvar tills min fördelsedag och 8 dagar kvar till min 20 års fest Jadååååå.



Peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0