FY F*N VA KALLT

Hejsan svejsan. det är 6 minusgrader ute just nu, brrrr
inatt måste det varit minst -10.

Igår var jag hemma hos mamma hela dagen och bakade en massa, under tiden så föll snön utanför.
Tillslut så var det så mycket snö så att det gick att åka pulka, ca 10 cm.

Kl halv 10 på kvällen så åkte jag, mamma, pappa, malin, robin, rebecka, filip och buddy till pulkabacken.
Dagen avslutades med snöbollskrig.

Det har snöat ännu mer under natten och sen så har det blåst en massa så snön ligger i driver överallt.
Vi bor på en liten grusväg så det är inte helt enkelt att ta bilen och köra till jobb.

vår väg som ligger gömd under all snön


Kom och ploga hos mig.

Jag är inte särskillt sugen på att jobba idag för jag mår inte 100 procent bra idag, och sen så hade det inte varit fel att sitta hemma med varm choklad och en film.

peace ♥ snowstorm







Kommentarer
Postat av: Mandy

haha, sällan det slutar med snöbollskrig! kommer du inte ihåg hur det sluta förra året? haha, en och annan fixa ju så att matte fick en liten blodig näsa. HAHA! fan vi måste ut i backarna jessica !!! Btw, fan vad synd du jobba idag, jag gjorde amanda a la duck :D vild anka, haha, smarrigt som fan! tycker dock vi borde ta tag i duvorna igen iaf! LOVE !

2009-12-17 @ 21:42:19
URL: http://baaronessan.blogg.se/
Postat av: Johan

Gud jul och hoppas du får en jätte bra julafton :)kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 01:55:17
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0