biker dog

Hej hopp. idag vaknade jag vid 10 tiden, inget ovanligt nu för tiden. är bara så sjukt trött alltid.

Jag har varit ute och gått en runda med hundarna idag och sen så tog jag Dexter i cykelkorgen och cyklade till affären och köpte mjölk.
Han verkade gilla det, han satt där och skumpande.



nästa gång ska jag ta med kameran.

Jag har precis lagat nyttiga frukost pannkakor. Hittade ett recept i tidningen igår.

dom består av:
havregryn
äggvita
minimjölk
hallon
och lite salt


dom smakade helt okey ;)

jag börjar jobba kl 2 idag så fram tills dess hinner jag nog inte med allt för mycket.

Bye bye birdy


Kommentarer
Postat av: sara

tack för kommentaren :D thihi. <3

2009-12-10 @ 18:08:35
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0