walking on sunshine

Hejsan hoppsan.
vaknade vid 8 tiden, gick upp och gjorde lite havregrynsgröt med björnbär och blåbär i som jag plockade i trädgården.
Precis när jag hade ätit upp så knackade Söte Göte på min dörr.
Vi skulle gå ut och gå en promenad i skogen.
Riktigt skönt att gå ut och gå tidigt på morgonen, man får energi som förhoppningsvis varar hela dagen ; )

Det var denna snyggingen som jag motionerade med.

sara (svenne) svensson, en härlig prick.

Efter vår 45 minuters långa powerwalk så sorterade jag i garderoben och städade i sovrummet.
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma och smaka min supergoda paj som jag gjorde i går kväll.



Det är en smulpaj med pajskal som är fylld med hemma odlade björnbär och hallon, toppad med pinjenötter och riven nougat.
Riktigt smarrig.

recept hittar ni här

Kl 13.00 börjar jag jobba.
är hemma igen vid 9 tiden.

puss så länge.

P.s köpte drickdiet igår med smak av Caffe latte, rekomenderar den starkt.
Man ska egentligen blanda med vatten men vill man lyxa till den så blanda helften vatten helften lättmjölk och sen i med några isbitar.
Riktigt god, sitter och njuter av den.


Kommentarer
Postat av: sara

thihi snott en bild ser jag ja ;) det var en mysig runda vi tog :) tack för i morse! det är så skönt att gå på morgnen eller på kvällen, mitt på dagen är skit, men morgonarna är bäst :D som du skrev, "energi för hela dgaen" :) puss på dig snygging <3

2009-08-25 @ 11:49:21
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0