tant varning

tjingeling.

Med risk för tant varning på mig så har jag faktiskt skaffat en ny passion här i livet hahahaha. TE.
Te i alla möjliga goda smaker. Grönt eller rött te ska det vara.
Jag köpte ett rött cheesecake te med smak av yoghurt och citron för någon vecka sedan och jag älskar det.
Igår köpte jag ett grönt te med smak av havtorn och gojibär och jordgubb och sen så köpte jag ett afrikanskt rött te med smak av yoghurt, blåbär, lingon, och björnbär.

Det gröna var lite beskt men grönt te är nyttigt och bra för kroppen.
Det röda teet var riktigt gott.
Jag dricker 1-2 koppar dagligen och helt utan socker så det är inte särskillt onyttigt.
Trodde verkligen inte att jag skulle klara att dricka te utan socker, men ska man vara ärlig så får sockret alla teer att smaka likadant.
En skvätt mjölk räcker för mig.
Teet är i lösvikt och man köper det i söta små påsar så det är en perfekt present att ge bort till tex farmor, mamma eller svärmor.

nu måste jag bara köpa fler teburkar, söta plåtburkar ska det vara.





Idag fyller Filips farmor år, hon ska få 3 sorters te och en fin kopp.
Vi ska hem till henne och äta vid 12 tiden. kl 2 ska jag jobba.
Innan dess så tänkte jag sy klart mina gardiner och sen så har jag lovat malin att jag ska sminka henne inann hon ska sjunga.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0